Lover war is done, in more ways than just one

Inga föreläsningar idag. Har endel att läsa, men i övrigt är jag ledig. awesome! Solen skiner och det kan hända att jag går ut en stund om jag får tid.

Ikväll ska jag äta middag med tjejerna på.. (trumvirvel).. stureplan! kollade över vad jag hade för kläder här och nej.. jag kommer definitivt inte passa in. fan. kommer få höra "åk hem till söder", vilket jag iofs redan hört, men på skoj och från en vän.. life's a bitch.

det är ett barn här. jag ryser i hela kroppen när det springer runt och stimmar. aaaah. en sak är säker, jag skulle aldrig kunna jobba på dagis utan att få ett nervöst sammanbrott!

måste skrida till verket nu. eftersom jag inte har boken vi ska ha läst tills imorgon får jag läsa från internet. skönt för ögena!




å justde! asså.. jakob dylan har ploppat upp som en svamp ur marken i en skuggig skogsbacke. gaaanska not otippat att nåt av alla dom kidsen skulle följa i fars fotspår. jag menar om ens pappa heter bob dylan kan det ju faktiskt hända att man börjar lira gitarr. eller är det bara jag? nu ska jag lyssna och se om han också sjunger genom näsan (sorry, men dylan senior låter som om han är täppt).

oh yes! inget nasalt så långt mitt schamposkadade öra hör.

lyssna på war is kind!


nu. adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0