My little runaway

Det ligger en lapp framför mig på bordet. Det är potentiella hundnamn på den. Igårkväll flödade det av söta, fula och katastrofala hundnamn här i huset. Uppgiften från kenneln var/är att hitta på ett namn på G som man vill döpa sin valp till, alternativt skriva ner ett gäng och låta dem bestämma.. typ. det är lite brådis eftersom man inte vill att ens favoritnamn ska bli upptaget av någon annan valpköpare.

Anyway, här kommer förslag (vi ska ha en hane, därav bara såna namn.. tvek på vissa dock): Förslag mamma: Gus, Günter, Gulliver (behöver jag ens säga att jag la in veto på de två första?). Förslag pappa och jag: Gastón (det är ju en fransk ras vafan!). Förslag bara pappa: Gimli (alla vet vad han egentligen vill döpa hunden till.. kommer inte på fråga!. Förslag moi:Gunvald, Gud (vore det inte awesome?!). Vi enades om Gottfrid eller Gulliver, även Gunnar är en kandidat. Ser dock här på lappen att mamma skrivit Gotfrid, haha. vill hon att hunden vår ska ha nithalsband?

Idag är sista pluggdagen och jag har gått från stadiet nervös till stadiet likgiltig, börjar vänja mig vid tanken på omtenta, viftar med den vita flaggan... you get it. hur som helst. ikväll ska jag till saladamm.. eventuellt öven på 07ornas presentation vid täljstenen, men jag får se om jag hinner. fan att allt ska hända samtidigt hela tiden.

adjö


Kommentarer
Postat av: lammköttsskänderskan

alltså, heja Gastón! Då kan ni sjunga "veeeem seeeeeeeer ut som Gastón"-låten från Skönheten och Odjuret du vet!

2010-04-28 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0