None of these boys can dance

Back in sthlm. som förövrigt blåser svinkallt idag. tyckte dessutom att jag hörde åska nu. hoppas verkligen att det inte var så!

på tåget idag såg jag en kvinna som gick i mittgången och såg lite weird ut innnan jag kom på vad som var fel. hon gick och kammade nervöst håret över ansiktet och när det åkte åt sidan såg jag hur hon var täckt av läkande blåmärken. de var inte längre blålila utan brungröna och flammiga. hoppas verkligen att hon inte fått så som man genast tror att det gått till! jag må sakna en andra hälft ibland, men hellre ingen karl alls än en som slår mig. men are rats, som de säger i grease..

nu ska jag läsa lite bloggar och ta mig nåt att äta. sen börja plugga olika jämförelsemetoder inom komparativ politik.

yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0