Trots den du är, vill jag ha dig som du är

hemma. skönt som fan.

föreläsningen gick fort. längst bak med en metro med inslag om ola salo gömde sig jag och sara. skrattade åt ett vidermms hon fick av sin pojkvän och som nu öven bor i min mobil. sick! åkte sen mot centralen och skildes åt. på centralen var det krig som vanligt och precis när det var min tur i kassan på pressbyrån ringer cissi. det första hon säger är att hon ber om ursäkt för att hon ringer. haha! det gjorde sara också när hon ringde i förra veckan. skönt iaf att några tar min telefonfobi på allvar..

skämt åsido.

väl i sala mötte jag upp erika och tog en lunch/fika. axel kom och vi pratade peace and love. jag är så sugen att jag går av, PL har nu flera band upp på arvika. känner mer och mer hur jag bara måste dit, samtidigt som klockan tickar och biljetterna snart kommer att ta slut.. bokar nog relativt snart. har ju nu ett nödfallscamp att hänga i ifall ingen av mina vänner vill följa med...

träffade cissi som av en händelse när jag väntade på bussen. pratade lite till. saknar att träffa kompisarna. har inte blivit så mkt av det de senaste månaderna. antar att det kanske blir så när alla far och flänger till varsin stad hela tiden.

amalia sa att hon sett åtta kändisar på fyra dagar i sthlm. why god why kan aldrig jag få chans att bli lite starstruck?

nu ska jag lägga mig på soffan och joina de andra som tittar på vänner. tidiga säsongerna är bäst!

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0