usel på sånt som männskor gör mest

Dagens happy: det är midseason sale på monki!

och för de som är intresserade är det i år obegränsat antal gästnationskort till valborg i uppsala.


dagens utropstecken: han som är högst upp i HMkocernen är nu rikare än svenska staten. heeelt galet och sjukt!


i övrigt är det ior-varning på mig idag. blir så jävla lack på allt och alla som bara inte är som de ska vara. ibland känns det så lame att bete sig om om man vore mkt yngre än man är. speciellt när det kommer som ett slag i ansiktet eller en spark i magen från oväntade håll. plötsligt kryper jag ännu lite längre in i mitt numera tjocka skal och skyler mig från det som så många gånger tidigare gjort mig glad.

snart är det sista åh herregud. det måste jag komma ihåg att se.

men först lite mer kommunism, nu från ryssland till kina. har läst så mkt kommunism idag att jag snart blir skelögd. somnade med boken över ansiktet vis ett uppslag om lenin. kan man drömma annat än mardrömmar då? haha.

nej, imorgon är det onsdag och halva veckan har gått. på torsdag ska jag och sara ha en dejt på panduro på kungsgatan. vi båda ser fram emot det som små barn! jag jagar en snygg fjäder och hon nå typ glasklot. får se hur det turns out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0