Vad betyder någonting när allting är en kompromiss?

Glömde skriva tidigare att jag blev godkänd på tentan. Ett svagt E, vilket är typ det absolut minsta man kan ha som godkänd. hur det kommer sig att jag vet att det var ett svagt E kommer sig av att det uppe på kanten av tentan tidigare stått med hård skriven blyerts: E eller F? något som sen suddats ut lite halvnoga och ersatts med ett E i bläck.

heh. på håret alltså. och jag som kände att jag hade det någorlunda under kontroll. vafan! hur går det då med denna kurs?!

nog med worries för nu väntar jag på att få hemtentan korrekturläst av sara. hon ska görat har hon lovat.. så fort drömmen om italien är slut. den kvinnan följer tv-program som ingen annan.

bjuder på en bild på en hårdpluggande moi:

och nu en snabb bildanalys: 1: what's wrong med mina ögon? visste inte att jag var skelögd. 2: kul med raka glasögon, med andra ord mina öron har olika höjd. risk för att bli mobbad när man har knut/hästsvans. 3: botoxläppar, ohja! 4: what's upp med v-tecknet? svar: nymålat nagellack!

så snygg är man när man sitter hemma och pluggar.


förövrigt är jag sugen på att köpa en ny ring. har dessutom fortfarande inte plockat hem den som ligger och skräpar hos cissi. får ta och göra det illa kvickt. läste på julias blogg att det tydligen är uppsala på g för den damen.

nu tappar mitt internet kontakten hela tiden så jag pallar inte mer.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0