A days pay on the wild side

Veckan med två söndagar. sjukt skönt! behöver med andra ord inte sätta mig på ett skabbigt tåg förrän på tisdag! dock skulle jag bara just nu vilja kunna knäppa med fingrarna och komma till sthlm, köpa skorna jag vill ha, knäppa med fingrarna igen och då vara tillbaka här hemma. vore ju awesome, för nu som alltid när jag har en hang-up på nånting så är det det enda jag kan tänka på. suger ganska hårt när man försöker läsa som kosmopolitarism..

ska snart slå på tv:n och titta på lite snygga, flawless people med bara i-landsproblem så långt deras ytliga hjärnor kan tänka. gossip girl med andra ord.



som avslutning en gammal bild på mig i lugg

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0