Vi hämtar dig bakom fiendens linjer

Börjar bli förkyld. Inte så awesome med tanke på vilken vecka jag har framför mig! Har dessutom glömt min sjal i en lägenhet på åkra, så jag kommer behöva gå barhalsad hela veckan, om jag inte tar en palestinasjal. vilket känns lite som att man är sexton år och tycker att vänsterpartiet is the shit.. jag vet inte. ska försöka få tillbaka den redan idag om en viss person bara kan svara på mitt sms.

emma skrev 2.0 på högskoleprovet, första försöket. den kvinnan är ju helt fenomenal!

gårkvällen som skulle ha spenderats i en dammig soffa med näsan i böcker, blev istället en sjukt trevlig ost och vinkväll hos robin norlén med anna, linn och robin och robin. och som svar på förra kommentaren så talade anna om exakt hur lätt det är att få ett gästleg i bilen in till sala.. hehgrm. anyway. vid kvart över ett tyckte jag och anna att hotellet vore en grym idé. kom dit fem i halv två. när vi varit där i tjugo minuter kändes det snarare som tre timmar. my god. stannade kvar till stängning och åkte sen hem och sov.

svar på sms! jej! nu måste jag fiska reda på karin.

adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0