Why don't you wrap yourself around me

Har haft lite music session här hemma. axel piano och jag gitarr och lite tvärtom.. måste säga att han knäcker mig på gitarr. och jag honom på piano. haha.

nu ska familjen ha påskmys och kolla på kim novak. bra film som jag sett många gånger. somrig! vilket kan behövas denna råa och fuktiga årstid.

påskmiddag hos farmor och farfar idag med tove, frida och marcus. imorgon blir det hålligång hemma hos karin med bara the ladies. ser fram emot det! men först ska jag och emma till gruvan en stund, bara för att jag ska missa äggletningen här hemma. fan. det gjorde jag iofs förra året också..

frida idag: "men vänta ett tag nu johanna! är det inte långfredagen idag? vad har du för syndigt inplanerat denna långfredagsnatt då?"

som svar på den frågan säger jag: ingenting! och även fast den förra året nog är svårslagen så är det inget jag vill ha igen. det är sjukt hur blåögd man var för bara ett år sedan. eller hur kritisk och bitter man blivit på bara ett år.. put it the way you want.

jag vet iaf att jag är sick of men just nu. de står mig upp i halsen.

bara så att ni vet.

adjö och glad påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0