You know that love can do you like a shotgun

Kenneln ringde. Vi ska skaffa hund! känns jättekonstigt. alla är glada, jag är förvirrad. en hund känns så not me. som tur är behöver jag inte ta hand om den, bara ha kul med den. ser fram emot när den ska hämtas. från karlskrona... tydligen tycker mamma och pappa att det vore en skitbra idé att jag kör. won't happen I say

dröm om min förvåning när jag låg och slökollade på reklamavbrottet i gossipgirl och midnight scraper dyker upp i rutan!! snygga som vanligt härjar de runt och kraschar en gitarr. sen kom texten "så kan det kännas när man inte gått NV" och så nåt mer om gymnasieval. tackar gudarna att axel inte var här, nv-barn som han är. hade blivit sjukt dryg.


jag har köpt en bok om internationella relationer för 400 spänn. kurslitteratur såklart. känner mig fattig, en smula naken och exposed, för att använda hollywoodfrutermer -.-

nu nåt ätbart och te.
adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0