You said once you could feel your heart jump out of your chest

svar på amalias kommentar: för att få hänga med mig hänger man vid universitetet, på götgatan, på tunnelbanan mot danderyd eller på centralen.. är väl mest där jag är om dagarna (centralen när jag ska åka hem till sala). imorgon åker jag dock hem redan 12:45 så det blir svårt att hinna få tag på mig den här veckan tyvärr! skit.

Åkte ner på stan efter seminariet med malin och sara. målet var söder och rean på monki och weekday. hittade mycket snyggt, men tänkte på ekonomin. sprang dock över gatan och köpte en tygpåse till på t-shirtstore. var i behov av en som jag kunde hänga över axeln, vilket inte går med den andra. vidare till panduro på kungsgatan med sara för att leta efter en snygg fjäder. hittade inte den jag spanat in, men det blev några andra. får se om jag kan få till nåt bra.

på weekday hittade jag en oversizetisha med texten love will tear us apart. tänkte på julia som skriver om den låten titt som tätt på sin blogg. den skulle kanske passa henne? haha.

gick till stureplan i vätan i hopp om att se en kändis (jag som alltid säger att jag aldrig sett en kändis i sthlm, vilket är sant). dock ingen tur idag heller. smartsara säger (på östgötska) "amen det är så blött idag vettu, som är nog inne då". som om kändisar vore som djur. hahah

dagens irri: på bussen imorse gick det på en viderbratig kille. extremt stekiga kläder och bara allmänt.. jag ryser.. anyway. när han gick i mittgången hälsade han på alla han kände igen med ett varannan kort "tja" och varannan ett längre "tjeena". när han satt sig drog han handen igeonom det slickade håret. jag rös sönder. "ameen kom igen! du är från danderyd, inte övre östermalm!!!" skrek jag inte, men det var på gång. hade det varit två timmar tidigare på morgonen och jag hade haft pms så hade det hänt.

nu ska jag fira att alla jobbiga arbeten är klara. hur har jag inte kommit på än, men just wait.

julian casablancas till peace and love. snart köper jag biljett fan!





Kommentarer
Postat av: Den farliga

Ahaja. Och ändå har jag hängt där en del! Jag hänger inne i stan imorrn hela dagen så får se då :p har du alltså inte sett nån kändis på hela tiden du bott här? På 4 dagar har jag sett 8, bland annan björn gustavsson..

2010-04-22 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0