Are my eyes the coldest blue?

Who was it that said that love conquers all?
Oh, he was a fool 'cause it doesn't add up



En bra dag.

Har varit i Sala och träffat Sara, Karin och stiftat en ny bekantskap, Linnéa. En vän till Karin som bor i Gävle. Hon var hur trevlig som helst. blir glad av att träffa såna människor som är så lätta att umgås med som hon var. hoppas vi ses igen some day.



har shoppat second hand. höstjacka och en tröja för 20kr. klart värt det! Därefter långfika (dryga 2 timmar) på johanssons. Sara var pigg men hungrig efter att ha gjort en gastroskopi. skulle aldrig våga en sån. blä

Är riktigt taggad på livet at the moment. som alltid med mig får man skynda sig att njuta av känslan innan den försvinner. hoppas att allt blir som det är just nu. att alla gör som planerat, att jag gör som planerat och inte sviker mig själv. att emma, karin och sara trivs i linköping, att jag söker jobb och inte bara lägger av. behöver fylla ett tomrum i mig, men jag vet inte, för mitt eget bästa borde det kanske ha prio ett, men som vanligt låter jag det vara långt ner på listan och hoppas att jag springer på lyckan istället...

drömde en bra men jävligt konstig dröm inatt. den får gärna bli sann nån dag... kanske... eller.. nja..


ska nu försöka att inte tänka på hur mkt mina nya linser kommer kosta mig, lägga mig i soffan och läsa kurslitteratur.

kul

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0