Can't you see I'm trying, I don't even like it

idag är jag glad. har varit uppe way too few timmar dock, eftersom jag vaknade halv tolv. tack som fan sömnen.

har målat en spegelram svart och kollar i ikea-katalogen. gnällde över att inget jag har kommer att matcha nåt annat och att jag faktiskt är ganska mån om inredningen där jag ska bo. pappa sa att jag kunde få ta med hans inramade Klee-planscher (nån konstnär, jag vet inte vem) som han köpt i paris, men jag sa att jag ville ha nåt mer musikaktigt tema på väggarna och la fram det lite snyggt... han genomskådade på en gång... "aha, du vill ha vinylkonvolut med andra ord..?" ehhrnhrskdhgdj. ingen som vet hur försiktig pappa är med sina vinylplattor skulle någonsin våga fråga om att få sätta upp de på väggen.

jag är arg på youtube. först trodde jag att min dator var cp, men axel talade snabbt om att youtube tar bort ljudet på videor som folk lagt upp utan rättigheter. gaaanska jobbigt. jag som bara ville kolla på the cure-videor...

axel och erika bankar på varandra med kuddar. true love.

nu ska jag ut och gå. har gått upp två och ett halv kilo (!!). haha men det är inte därför jag ska ut och gå, ville bara knattra ner lite värd(elös) info.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0