Did you ever feel the pain in the morning rain?

gårdagens sonisphere ösregnade bort. eller bort är fel ord, för trots att man önskade sig långt därifrån stundtals så glömdes såväl hungern (strömavbrott i langosvagnen) och vätan (till och med trosorna var genomblöta, trots regnkläder) så fort mötley crüe entrade scenen. å min Gud vad jag älskar att se det bandet live! helt stört! jag och erika kom överens om att det måste bli en tredje gång.

mer utförligt om dagen plus bilder kommer imorgon. nu ska jag dricka kaffe (!)

var seg som ett as på jobbet idag. hade dessutom fått min arbetsdag förlängd med två timmar, något som sen visade sig inte behövas, jag hade alltså kunnat få sova längre... men det gjorde liksom inget. jag gillar jobbet. efter nattens personalfest var jag nog den som var minst seg trots allt..


har köpt skor.. på internet. känns så lame, men jag ahr sett dem live i butik, och de är fab. storyn om skorna är to be continued.


fingrarna orkar inte skriva mer nu. jag gör sorti.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0