I want you to notice when I'm not around

just nu är jag arg. inlägget jag skrivit raderades och jag undrar fortfarande inte varför det man skriver inte sparas i utkast automatiskt. kan ju inte vara så svårt, varenda jävla mobil har ju den funktionen!!

ska snart sätta igång med pluggandet. sov till halv tolv (!!). det var skönt, men direkt vidrigt när jag väl vaknade. hela dagen försvinner. as

gårdagens personalmöte avslutades med häng i värdshusträdgården med linnéa, andreas, emma och minéa. därefter hem till minéa och sen ut på hotellet med fia. fia fyller idag 22 år. charlie tyckte att vi skulle sjunga för henne på hotellet, so we did... kul då.

fick brev av csn. en fråga: kan man ta första studiemedlet, göra första delkursen, klara den och sen hoppa av och ändå få ha kvar utbetalningen? you see, i need money.


nu ska jag ta på mig en tröja, dra iväg ett sms, ta nässpray och eventuellt lite choklad. därefter plugg!

fan

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0