i will deliver, you know i'm a forgiver

Är just nu ganska stressad. far runt som en iller för att fixa allt som ska i ordning. klockan gick fort i västerås och än fortare när vi kom till sala.

har alltså varit i vässan med karin idag. köpte ett par crazy byxor på hm som jag gillar a lot! bilde och sånt kommer senare. på andra sidan helgen. visare till sala. käkade glass på dreambook (hur gott som helst) och gick till julia och cissi och hände en stund.

måste nu lite snabbt få fram numret till sl.. det man smsar biljetter till alltså. kan det inte i huvet, nåt med 7 och 2...

karta över östermalm behöver jag också. jag är sämst på den delen av stan. för att itne tala om vasastan, men dit ska jag (förhoppningsvis inte) imorgon.



aaaah vad klockan går.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0