I'm not your baby no more

Stressad, arg, frustrerad, besviken, men ändå glad.

Glad för att jag ska till sthlm imorgon. har inte varit där sedan slutet av juni (om man inte räknas sonisphere) och ibland får jag för mig att det kanske känns lite lite som hemma där ändå. en dag ska jag tillbaka, det har jag sedan länge bestämt. den gången ska det jobbas och bos, gärna med vänner. när får tidan utvisa, men efter jul är jag än så länge ett vitt ark, inget planerat, inga måsten.

ska snart duscha och ikväll far jag till saladamm. ska bli skönt att slippa köra till sthlm imorgon. hade behövt åka halv sju typ, för att vara säker på att vara framme vid su senast halv nio.

behöver plugga mer. har bara blivit två timmar om dagen den här gången. är så ineffektiv, har koncentrationssvårigheter och ingenting fastnar. hjärtat och hjärnan skriker att de aldrig vill plugga mer. sorgligt nog måste de, sorgligt nog måste jag.

ska nu lägga mig i soffan och vänta på one tree hill (..jag vet). ute är vädret skit. luckily är både erika och millis hemma. den senare har varit hos frissan för 1200kr (!!) idag. har ljusat upp hela håret och ser ut som något av en filmstjärna. påminner mig om hur mkt jag vill göra något åt mitt hår. en riktigt mörk, brun nyans och kortare lugg ska det bli. kan inte hjälpa det, men tröttnar fort på att ha kopparrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0