It's only teenage wasteland

min sista dag som tonåring ligger jag sjuk. kul då. är så svullen inuti huvudet av förkylningen att jag knappt hör och känner ingen smak eller lukt what so ever. kanske lika bra för jag har inte orkat släpa mig in i duschen på hela dagen... hrm. hungrig är jag också. en tallrik fil och flingor vid halv nio imorse och en vid halv fyra. way to go!

imorgon för jag förmodligen bättre, man brukar inte vara sjuk så länge av en förkylning och detta är kväll nummer tre.

skulle verkligen behöva börja packa på mitt rum nu. får bli på lördag. ska hämta flyttkartongerna ikväll om jag orkar mig upp från soffan.

ser fram emot att träffa mina vänner imorgon. får väl antagligen klara mig utan grattiskramar, men jag ska nog överleva.

ensam mamma söker på tv nu. fyfan vad jag hatar såna program! för att inte tala om alla dessa hollywoodfruar till höger och vänster, idol, talang, inredningsprogram, ullared, bonde söker fru.... I can go on forever. är inget tv-freak at all. däremot fastnar jag för serier! scrubs, vänner, one tree hill, gossip girl, till och med gilmore girls har nötts här. dock sjunker jag aldrig så lågt som till the hills eller jersey shore. fyfan!

nu skäller gry och det känns som att någon borrar i mitt skallben och punkterar mina trumhinnor med stora spikar.

adjö


Kommentarer
Postat av: den farliga

Tack för inbjudan, jag kommer imorrn! kul! :)

2010-08-26 @ 17:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0