Lucy in the sky with diamonds

Nu har jag sett Across the universe för första gången! bättre sent än aldrig and how I loved it! Jim Sturgess är i den filmen något av det snyggaste jag sett och det var stundtals rentav plågsamt! Musiken var såklart även den skitbra.

har jobbat sista dagen vad gruvan på jag vet inte hur länge än. kan hända att jag är tillbaka lite redan i september, men det får tiden utvisa. just nu är jag ledig sånär som på tentan som ska skrivas på lördag. mycket kvar att plugga in, så detta blir ingen nådig vecka! har en massa kul jag vill göra utöver pluggandet, träffa Saris inräknat. får se hur jag ska lyckas klämma in allt.

har inte bloggat sen i fredags nu. gruvans dagar kom och gick. I lördags jobbade jag eftermiddag med emma, minéa och andreas. ganska lugnt på folk så vi busade mest runt. på kvällen var det pubkväll. minéa hade smultronvin så glasen kind of fylld epå sig själva. emma blev kul, minéa med. jag körde hem halva sala den kvällen kändes det som. cissi skulle röka i bilen så hon hängde med huvet utanför..

igår var det tidig start. emma och jag bäddade och städade på vandrarhemmet innan det bar av neråt i gruvan igen. kallare och mer folk. inget bus. på kvällen till minéa och kolla film.

en vän till familjen har fått barn. det blev nasty business. barnet hade navelsträngen två varv runt huvudet och man blev tvungen att trycka in huvudet igen och börja om. mardröm!!


mina tankar ligger idag någon annanstans än på plugget. känner mig lite stressad, men kan väl alltid förlita mig på min vanliga "otur".

tur i spel


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0