now the conversation's done

I'm only waiting for the proper time to tell you
That it's impossible to get along with you
It's hard to look you in the face when we are talking
So it helps to have a mirror in the room


Småbakis för första gången på år och dar. kvällen var dock en höjdare, så det är totally worth it. dock har jag blivit en riktig klenis när det kommer till alkoholtålighet. har en hel flaska chapel hill och lite till i fias bil som liksom bara inte blev öppnade..

nu har de flyttat. var ute och gick nu på kvällen när karins föräldrar tutade på mig påväg hem från linköping. jag måste leta stolar på second hand som ska målas i fina färger. blir förhoppningsvis bra. är rädd att lägenheten ska bli ful och att jag inte ska få det mysigt. uh

igårkväll sände en person mig vibbar som fick det att knytas lite i min mage (för att utesluta spekulationer kan jag säga att det rör sig om en hon). att en person ska behöva känna så, så pass starkt att det uttrycks till så pass ytliga bekanta som jag är. ville bara ge en kram och säga att allt skulle bli bra. alla är vi i behov av lite girl power...

måste sätta igång att söka jobb på allvar nu. bara att ta tag i sig själv, sopa ihop spillrorna av sitt ego och dra upp sig i nackhåret. nu jävlar ska här försörjas!

adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0