Spelar det nån roll? nej kanske ingen, kanske allt egentligen

jag vill ha pengar. mycket. jag vill ha längre hår, som jag hade i vintras/tidigt i våras. jag vill färga håret igen, mer intensivrött. jag kommer utveckla allergi och få hudcancer av hårfärgen.

tv är ett jävla gissel. finns det egentligen ett enda bra program? jag tror inte det! det enda man tittar på med intresse är ju filmer, ibland nyheter och vissa serier. pregram skapade bara för tv är ju sämst! värst av allt är ju att folk tittar (däribland jag själv ibland).

har ont i magen ikväll igen. och ja, jag ska uppsöka läkare, vilket år som helst. jag kan inte det där med att ta tag i saker. när det kommer till doktorer, tandläkare mm så skakar jag det alltid av mig och tänker att det läker ut av sig självt. kan vara en förlorartaktik. tänk den dagen jag faktiskt har cancer...


kan man köpa sig en vältränad kropp, och isf, vad kostar det?

skämt åsido. snart är det val och jag har jättedålig koll på allt utom riksdagsvalet.

nu vet ni

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0