the last post on the bugle

dagens mission är att åka till avesta. hade varit där för länge sen om jag inte hade behövt åka med mamma för pappa har "min" bil.. försöker komma ihåg känslan av att inte ha körkort, när man var beroende av skjuts för att ta sig dit man skulle. fyfan så hemskt!

har drömt en hel massa inatt. bland annat att julia och cissi gick på studentbal (91ornas konstigt nog) klädda som en blandning mellan nunnor och isprinsessor och att jag glömde gå på systemet innan lördag... vaknade stressad efter att det sista som sagts i drömmen var karins "du kan få dricka av mitt". haha

igår var jag och erika sega. kollade på filmen anna nicole smith, som överraskande var som en dramadokumentär om.. guess who?.. anyway. så sjukt tragiskt ett liv kan vara och så sjukt glad jag är att jag inte är i hennes situation. sen såg vi no country for old men, så jag har drömt om grova hagelskott inatt också. att allas ben såg ut som köttfärs. passade även på att se sista timmen av sagan om konungens återkomst, bara för att komma på att hey, den slutar ju inte alls så jävla megalyckligt. as


jag vill ha min lönespec!! emma har inte heller fått sin. ibland blir man så trött



adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0