There's a quiet, quiet rage building inside of you, so deep



nej, jag har inte förgiftat nära och kära idag, däremot har jag och millis bakat! dessa rullar blev småkakor (heter tydligen brysselkex?) som ger mig flashbacks från när jag var liten och var hos karins mormor om dagarna. dock hade inte hon lika crazy färger på sina (min idé).

imorgon ska jag träffa sara. ska komma ihåg någon typ av mätinstrument för att få lite grepp om lägenhetens storlek, vilket underlättar när man letar möbler. ingen som har en gammal soffa i rokokostil? om den krängde den till min mor skulle jag få loss en skinnsoffa som jag verkligen vill ha och som står här hemma och skräpar, men som hon inte släpper om inte jag ger en annan soffa in return... skulle verkligen vilja ha gammelmormors gamla guldsoffa i plysch (70talet), den var så cool! såld dock.

börjar bli förkyld. pappa har varit sjuk i fyra dar nu. jag vill verkligen inte bli det till helgen! vill inte behöva mosa i mig en massa piller för att orka stå upp och träffa folk.

vissa människor gör mig ledsen. inte för att de får mig att känna mig underlägsen, utan snarare tvärtom. det är bara det att de är för dumma för att fatta det själva.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0