There's no room for you here girl, go away

näsblod! första gången i mitt liv (vad jag kan minnas nu) som det faktiskt blöder ur min näsa. anledning=snytförsök. sitter nu med papper upptryckt och väntar på att det ska sluta. känns ganska läskigt när man tar ur tussen. kittlar liksom. blä

gårdagen var lyckad. först fika med sara, karin, emma och amalia (note to self: är skyldig amalia 25 spänn). fick massa presenter, vilket jag inte förväntat mig, så det blev en jätteöverraskning! massa bra-att-ha saker när man bor själv. tack tack tack hörrni!

första besöket på systemet också, köpte... fjortisdricka! haha! bacardi, smirnoff ice och annat som jag verkligen aldrig dricker annars. bara för att liksom. så ikväll kommer jag bli till hälften berusad av alkohol och till hälften av socker. hrm. såhär nu idag är jag mer sugen på öl, men nu får jag väl liksom som stå mitt kast.

ikväll är det alltså alkoholintag för första gången sen (undantag en öl på p&l).. trumvirvel.... MARS! eller nej, ett undantag till:valborg. har inte druckit såhär få gånge rmed så långt mellanrum sen jag var typ 16. ujuj. känns som att jag kommer börja bli dryg bara jag öppnar kapsylen...

nu ska jag chilla och vila förkylningen. har tömt garderoben, tagit ner tavlor och posters och packat ner alla skor nu. hur jobbigt som helst med flyttröra. mår dåligt av att gå in på mitt rum. mår även dåligt över att jag lagt ner penga rpå att köpa glas när det sen visar sig att jag redan hade typ tolv. det är sånt som gör vardagen lite jobbigare.

gry är inte hemma. hon, pappa och mamma är hos lindows. jag är glad.


adjöken



Kommentarer
Postat av: den farliga

du är inte skyldig mig nåt! Födelsedagsfika!

2010-08-31 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0