he went twenty thousand light years from home

jag hatar hundar!

fick en viderhund på halsen på jobbet idag. ägaren skulle på tur och någon hade lovat att receptionen skulle ta hand om den.. den enda som inte hade jobb upp till armhålorna var jag. den var helt over the top, hur jobbig som helst. till slut grinade jag nästan efter att ha försökt allt. den kunde inte ens gå ut och gå en stund. helt jävla retard.

kollar på supersize vs superskinny med ett öga. den smala bruden är 165 och väger 46kg. läskigt! dock har jag över 2 cm smalare midja än vad hon har.. vet inte om det är bra eller dåligt.. hrm hrm.

jag är ledsen och arg pga att jag kollad epå nyheterna igår och huvudnyheten var om djurplågeri på päldfarmar i sverige. fyfan! inget gör mig så arg och ledsen som sånt. förjävla synd att alliansen tkr att det är okej med pälsfarmar i sverige.

har fått extratimmar i helgen. bäddning på vardrarhemmet söndag förmiddag, yey! behöver verkligen varenda krona jag kan dra ihop nu medans jag har jobb.

gry sitter i en fåtölj  och pratar. riktigt behaglig i jämförelse med äcklet på jobbet..

tidig start imorgon. blä


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0