Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem

Bob Hund på grönan ikväll. jag är inte där, men jag vill vara det av hela mitt hjärta. som så ofta när man har ångest över något har en viss fredrik melin läst mina tankar och messar och frågar om jag är på plats. HAN är nämligen där det aset! fick just ett mms med en pinfärsk inspelning av en del av konserten. detta suger. här sitter jag med mobilen i handen, datorn i knäet och en aslame familjekomedi på tv


så långt hann jag igår innan internet la av. Melin var på Bob Hund och Erika såg inception på bio med Axel. Jag var hemma, men Karin kom en stund och hängde och drack hemmagjorda "latte".

Idag är det jobb som gäller. känns dock som att jag har en mille grejer att göra innan det är dags. slökollar på en dokumentär om ABBA, vilket jag absolut inte borde göra!! no time för sånt idag!

fundering: agneta fältskog var jävligt smal när de gjorde waterloo i mello, trots att hon fått ett kid mindre än ett år innan. well done!

jag blev rädd när jag såg twin peaks igårkväll. haha! skyller på att jag var trött.


adjö for now

Kommentarer
Postat av: Karin

Du ville nog inte byta med honom idag dock..han var inte så kaxig sådär dagen efter

2010-08-14 @ 19:09:59
Postat av: Fredrik

dom var bra live faktiskt :)

2010-08-15 @ 14:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0