visst känns det som att kärleken väntar

Idag har jag: tjuvlånat millis mörkbruna skinnjacka och känt mig som en gammal rocker där jag vandrade runt i sala i trasiga converse, trasiga CMjeans, dylantisha och lång sjal. har även hunnit med att köpa en stol och handdukar, varit till lägenheten (avec Gry -.-) och ställt dit smågrejer. Ikväll åker saris så hon höll på att fixa det sista.

nu ska jag kolla om posten har kommit. jag får panik på riktigt om inte en speciell grej har kommit eftersom det snart krävs att jag ska betala en faktura som jag inte ens fått än. skjut mig.

... det hade inte kommit idag heller. vider.

kollar ams över nätet. jag vill inte! det finns två saker som är jobbigare än allt annat i mitt liv: plugga och söka jobb. bra att det inte är några stora, viktigare grejer liksom....

är trött men är ensam med gry så jag kan inte lägga mig och sova. när jag är ensam med henne så är hon bland det drygaste som hänt mig. man kan ju inte göra någonting annat än att sitta och passa så hon inte hittar på nåt dumt. usch.

vill bli frisk, vill att det ska sluta klia på min kind, vill att det jag drömde inatt ska bli sant.. fyfan vad klyschigt att önska sig sina drömmar. har dock alltid varit sjukt dålig på att själv försöka få drömmar att bli verklighet.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0