We'll ride through the city tonight

Okej, här kommer bilder från lördagen:

Iggykonserten. Lägg märke till marken, blöt som fan och ganska mjuk och kladdig, men! fortfarande gräs!


Efter Iggy och innan Alice cooper skulle vi äta. Då tog det i och regnade ännu mer. Därav en smärre översvämning på hela festivalområdet. jag, emma och jesper, hungriga och blöta.


Sen ladies and gents kom leran! mina och emmas fötter skymtar i bild.


Runt sju på kvällen och framåt såg hela området ut såhär...


Josse höll på att halka, därav lerstänket i form av en lama (?!)


Väl borta från festivalområdet satte vi oss i tunnelbanan och inledde operation självtorkning. jag försöker rufsa runt håret och lyckas samtidigt se lite svår ut....

Hemresan var en mardröm. Vi (jag) lyckades hålla bilen på vägen iaf, men det var nätt och jämnt stundtals. Ett sånt vidrigt regnväder som dessutom bjöd på rejäl åska när det blev natt. uj uj.

men som vi sa där vi stod i bild två: vi kommer kunna skratta åt det här sen!


imorgon åker mamma, millis och erika in till sthlm igen. jag måste jobba, vilket är lika bra eftersom jag numer har shopping-stopp.

hungrig. ska göra nåt åt det nu.

förkyld som en följd av helgens strapats. ska göra nåt åt även det.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0