a days pay on the wild side

första dagen av fyra. tur att josse var där säger jag bara! henne kan man liksom fråga hur många gånger som helst om typ allt utan att hon undrar vad fan det är för fel på mig.

postmänniskor har sjuk jävla koll på folk! passar ju mig perfekt, haha. nästan lite creepy att de ba "ee hörrö leffe den här margot andersson, har du henne på ditt distrikt?" "öö nääe hon har flyttat från collingatan till floragatan typ förra månaden, kolla med britta!"

- alla namn tagna ur luften as i speak.


i övrigt är jag sjukt seg nu. mår lite sådär. är jag inte piggare när jag vaknat måste jag nog ställa in kvällens event.

bill skarsgård på efter tio med malou. han är fin!

Kommentarer
Postat av: Minéa

Du ställer inte in kvällens event kvinna! :P

2010-12-20 @ 12:22:35
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0