All i want for christmas is new years day

Vaknade av mig själv klockan nio. sjukt skönt!

sedan jag skrev senast har det hänt mycket lite här. erika har lagt klart färgfläckspusslet och jag har sett första två tredjedelarna av fyra bröllop och en begravning (för 46844347867e gången. jag är nog en av få som inte vet hur den slutar).

idag är det middag i saladamm. Gry ska med och hon har redan sabbat för mig idag genom att hoppa upp i soffan och välta ut migg mjölkglas över mig, erika och soffan. jag har inga high hopes för denna dag och imorgon börjar jobbveckan (om än ganska mesig en, bara halvdagar, men så länge det är första halvan så känns det mer).



Olé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0