Allt vänder om igen

gry har ätit på min mobil igen. denna gång går den knappt att stänga, back-upbatteriet är skevt och den ser allämnt förjävlig ut. dock funkar den otroligt nog, för jag kunde prata med emma i den. vilken kvalle, hats off för sony ericsson! nu står hunden och skäller. vill slå tills det blir tyst, men det skulle inte uppskattas av övriga famlijemedlemmar. millis tyckte inte om när jag uttryckte att jag ville skicka henne till himlen pronto.


kom på nu att erika inte kommer hem ikväll. det betyder att jag är och kommer förbli ensam några timmar framöver. kuuuuul då. för jag har ju itne bara varit ensam hela dagen igår och idag. awesomeness



ibland hatar jag livet lite mer än vanligt.




hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0