Allt vänder om igen

millis sitter med gitarren som vanligt. jag har fått i uppgift att stämma den. behövs kan jag säga, jeez! dock är jag typ sämst i norra europa på det, så vi får väl se. mamma får nog rycka in där på slutet. jag är liksom bra på att stämma den efter sig själv, desto sämre på att stämma den som det ska vara i förhållande till allt annat. tillslut får man alltså en gitarr som inte låter ostämd, men om man ska spela tillsammans med pianot låter deh elt åt helvete. kul va?

imorgon är erika ledig och vi ska till västerås. är inne i en såndär fas när allt känns jobbigt och inget känns kul och jag inte vill göra någonting över huvud taget. det suger men jag vet av erfarenhet att jag måste tvinga mig ur den genom att göra grejer mot min vilja. imorgon ska jag mosa mig iväg och köpa julklappar, på lördag ska jag till en kollega på födelsedagsumgänge och på söndag ska jag öva inför lucia. jag måste, annars växer problemen och vips så sitter jag utan vänner, pengar och framtidstro. jag vet ju att det blir bra tillslut, det är bara psykiskt alltihopa.

allt handlar nog bara om rädsla. jag har alltid varit rädd. rädd och arg.


jag har tittat på project runway och vill sy egna kläder. det kanske skulle kunna bli en hobby?

nu ska jag sjunga med millis.




Kommentarer
Postat av: den farliga

Ja! Bra hobby! Den skulle passa dig!

2010-12-01 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0