bad name

jag bara älskar att vara ledig fastän man jobbar! att vara färdigjobbad före elva och sedan ha hela dagen över till annat är helt perfekt! man blir inte rik dock...

ska snart kila ner på stan och göra lite ärenden innan jag ska möta upp emilia och åka hem med henne. imorgon är det gruvan som gäller. känns bra och jag hoppas verkligen att det kommer funka bra för oss att klara hela biffen själva. lite ångest smyger sig på när jag tänker för länge på det.

kan hända att en viss johanna kommer slänga bort lite pengar idag. först sala och senare i eftermiddag avesta. egentligen vill jag till uppsala och weekday. har inte varit inne i en sån butik sedan jag flyttade ifrån stockholm.

vill ha vår helst nu. igår kom hm.s vårkatalog och jag blev sjutk sugen på att pussla ihop feta vår-outfits. börjar redan tänka i festivaltankar: vad som är praktiskt, varmt, svalt, snyggt, skönt. det är dock ett bra tag tills det blir dags för sådant.

listen up nu festivalande läsare! I sommar DISSAR vi peace and love och drar ihop ett jättegäng (typ fem bilar) och intar en mindre, mysigare festival. förslag från min sida är emmaboda eller siesta. vore så härligt!


nu ska jag rensa kylen. thumbs up!


adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0