dancing in the moonlight

jag tror faktiskt att jag fått lite julstämning nu. tidigare har allt mest känts som när man mitt i sommaren drömmer om att folk försöker lura en att det är jul genom att pynta och hålla på, sen när man kollar i almanackan så är det typ, oktober. såna drömmar har jag ganska ofta.

snart är det uppställning av litet jesusbarn omringat av stora snubbar och lite mindre stora får. därefter ska det upp en kyrka som spelar stilla natt om man vrider upp en fjäder (typisk 70tals grej, från när mamma var child). när det är klart åker jag nog in till lägenheten. vissa tycker att jag sak sova här i natt, but I beg to disagree. tänker INTE gå upp kvart över fyra för att hinna till jobbet. det är det bara inte värt!

det dödar mig långsamt det här emd att ha två hem. det funkar inte. jag måste klippa navelsträngen somehow.hur och när återstår att se. kanske när jag har roligare saker att hitta på när jag är i stan. mer sällskap. 28 kvadrat solo är inte särskilt stimulerande om man har typ 14 lediga dagar på raken.

jag gillar verkligen mitt postjobb. skulle kunna göra det for a living tror jag nästan. hittills i mitt liv har jag inte stött på något sådant. något som jag tänker att jag skulle stå ut med kontinuerligt under en längre tid. börja 6 är ju ingen höjdare dock, men det gör man ju inte som fast anställd.


nu ska jag gå och putta på millis


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0