digital love

Är trött i huvet efter att ha suttit med nå typ tankenötter eller vad man ska kalla det som axels bror bill släpat hem från japan och som axel nu had emed sig till mormor och morfar som hämnd från förra året då alla deras grejer dök upp ur gömmorna. det gjorde de även i år och jag klarade som vanligt inte en enda. de japanska gav mig grav ångest, men axel tyckte att åtminstone en av de var jättelätt. han vägrade dock visa hur man skulle göra. as

blev sådär halvglad när jag kom på att jag glömt mina enda låga kängor hemma. blir alltså antingen platåskor eller svinkalla gubbskor imorgon på jobbet. vill svära en lång ramsa, men icke. när jag kom hem till lägenheten luktade det dessutom jätteweird i mitt badrum. som om någon typ spillt sprit därinne, or worse, spytt sprit. kan inte se när något sådant skett eftersom alla var lugna i torsdags och ingen varit här since..

ett mysterium

söndagar är alltid lite jobbiga. man ska upp tidigt så man måste gå och lägga sig i okej tid, men man har sovit halva dagen så man är inte på långa vägar trött när klockan börjar närma sig tio-elva. skulle behöva ta till heavy sedation. då ökar dock samtidigt riskerna att jag är allt annat än pigg imorgon när det är upp och hoppa och jobba. längtar lite efter att stå och sortera andras post och småprata med josse. att dessutom få börja 7.30 är ju en blessing!


har kommit på vad jag ska ha på mig på nyår. kommer dessutom inte kosta mig en krona. fab!


nu blir det sista avsnittet rebecca&fiona och därefter film. factory girl.


adjöö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0