fred på jorden

Sista passet på posten blev lite övertid. jag och josse sorterade 34:an (bryggeriet, jakobsberg, turbo mm) som galningar men han ändå inte riktigt klart. mycket post var det som skulle ut idag. stön och jämmer i stil med "det blir en sen kväll det här" hördes lite varstansifrån. bara lantbrevbärarna var chill och hade julmusik på.

ska jobba mellandagarna också. jag är glad! börjar på måndag vid halv 8 (!!) svävar som på moln. halv åtta är sovmorgon ju för fasen! har ända fram till nyår, men nu verkar jag ju ha lovat gruvan nån dag också, får se om kinga hör av sig.



NU ska jag krypa till sängs igen för att orka med kvällens båda assignments. måste komma ihåg att äta ordentligen också de senaste dagarna har det slarvats och jag har mått som en påse osaltade chips smakar. typ


adjö

PS. jag fick en aladdinask av min nya chef. genuin lycka!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0