hang with me

åååååh!! Någon i huset gjrode det förbjudna: stängde av musikhjälpen så att jag missade robyns spelning med bara några få minuter. bittrare kan ingen vara än mig just nu!

axel smyger runt med gitarren och spelar sin egenkomponerade visa i rysk tappning. den är kul, men hemsk eftersom han har en tendens att haka upp sig while playing så att det blir en evighetsvisa.


här pågår nu pepparkaksbak. som alltid är det ett jävla ståhej och den ena har galnare idéer än den andra. mina förslag som röstats ner var bl a: taj mahal, globen och tower bridge. de första två röstades ner främst pga svårigheter att genomföra. vafan. tycker att man kan köra en fotboll i ugnen, men det tycker inte mamma -.-

vad det nu är som skapas här i köket får ni se så fort det blir klart.

idag har jag dessutom haft min sista sovmorgon på länge. nästa gång jag får välja själv hur länge jag får sova blir nog typ.. juldagen.. eller dagen efter annandagen. jej


gry är i skogen med pappa. frid råder


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0