hey I'm in the band

Julklappsshopping avklarad. Nu är det bara uppdelning av pengar kvar, vilket alltid är det jobbigaste. Mammas present blev sjukt dyr, men vi har involverat pappas plånbok i den också är det bestämt. skönt! Är nöjd med det mesta. Ett impulsköp blev årets fantasirikaste.


Igårkväll såg jag som tidigare nämnt I am legend. Som väntat tyckte jag inte om den. action är en dryg genre! Att han dessutom dog i slutet gjorde ju inte saken bättre. När den var slut slog jag på datorn och kollade på ännu en film. Denna gång blev det "who killed nancy?", en dokumentär om just det. den var bra, men man blir så sjukt förbannad på poliser som inte gör sitt jobb. Att de skiter i att reda ut det, och är så öppna med det. vittnen står och skriker efter att få lämna sin berättlese, men snuten bryr sig bara inte. hemsk och tragiskt är vad det är! usch.

Ikväll går groupieprogrammet på tv. eftersom jag åkt hem för att passa gry imorgon kommer jag antagligen inte att se det eftersom det står skrivet i sten i det här huset att klockan tio är det tv4nyheterna, inget annat, som gäller. fan. det får bli tv3 play helt enkelt -.-

jag lider just nu av hunger. ligger på svältgränsen och kvider efter att bara ha ätit frukost än så länge idag. igår hann jag dessutom bara med frulle och en tallrik risgrynsgröt med apelsinbitar i (asgott!!). det gör ont i mig (bokstavligen) att jag är så lat på matfronten.

en annan intressant grej jag gjort idag är att jag gjort ett mini-inbrott hos familjen kärnsund. jag skulle få emmas gruvkläder, men hon var och lunchade med sin mamma och ingen var hemma i huset, så hon tyckte att jagf kunde gå in och hämta dem, bara sådär. det gjorde jag. hejade på hantverkarna, gick in i ett hus jag inte hittar i och grabbade tag i galgen med kläderna på. det mest kriminella jag gjort idag.. förutom kanske nån lite hastighetsöverskridelse med bilen då, hehrm hehrm.


adjö







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0