I'll put my love on ice

gry är ute. mamma är med millis i avesta. eller inte än, men de är på väg. jag skulle egentligen ha åkt, men jag fegade ur.

har önskat mig två filmer i julklapp. båda för magstarka 29 spänn.

idag kommer erika hem med ett megapapper till mig så jag kan göra ljusgrejer tills i helgen. tydligen blir det fängelset i år igen. mina fötter har knappt hunnit tina sedan sist, och på söndag är det dags igen. julia kan inte, vilket ger mig ångest. hoppas dock att många andra kan, för jag kommer börja gråta om vi måste leverera halvdant. vissa jag jobbar med verkar helt fine med det, men jag klarar det bara inte. asbra eller inte alls, är mer min grej.

i övrigt då.. ja, vintern suger, min monetära situation suger, mina julklappar suger, gry suger, mitt appearance just nu suger.

ja det var väl bara det

kanske är det väl så att det kommer upp bilder allt för sällan. här är en. slutet av juni, den naturliga hårfärgen, god bless it!



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0