it's the right time

herregud vad det är kallt i min lägenheeet!

ska snart sova. tidig start imorgon.

har varit hos minéa och sett röd drake. är lite rädd, men ska inte cracka och tappa kontrollen. jag är ingen wuzz.


jo det är jag. fyfan vad jag inte borde titta på läskiga grejer. är dock inte ens nära på lika skraj som emma. det var nästan kusligt i somras när hon inte ens pallade med morden i midsomer fastän vi satt hur många som helst i ett och samma rum.

har gjort konstgjord andning på min lilla växt som inte blivit vattnad på över en vecka. not cool. har lagt ut de små skrumpna bladen på stereohögtalaren och gett den rikligt (drygt ord, men just nu stämmer det ganska bra) med vatten. hoppas hoppas hoppas. nästa gång tar jag med den hem. nästa gång jag åker hem blir på måndag.

imorgon ska det sjungas och jag har lite taskig hals känner jag nu. maaike frågade dessutom om jag hade någon back-up ifall linnea inte blir frisk. ångeeeeeest! det var bara skitsnack, eller hur limpan?

sova

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0