jag var sjutton år, han var det vildaste jag mött

Hoppas alla haft en bra julafton, för det hade jag!

Julvakan var okej. var tyvärr alldeles för trött för att ha the time of my life, men navet var bra som vanligt.

insomnia under natten resulterade i ett illamående från helvetet under morgonen igår, men efter två timmars ikappsovande på förmiddagen och tre frukostar lyckades jag repa mig såpass att det blev en fet dag! På kvällen var det midnattsmässa och häng med vänner. träffade eje för första gången sedan.. ja gud, det var nog faktiskt nästan två år sedan.. låter ju helt sjukt! efter mässan bar det av hem till stina för skinkmackor och julmust med anna, charlie, niklas och stina. kom i säng typ kvart i fyra. är som i ett töcken av trötthet även idag. känner mig lite stressad att lyckas bli pigg tills det är måndag och ännu en jobbvecka väntar. dock är det bara förmiddagar. skööönt!

Fick superbra julklappar och idag är nog en av de softaste dagarna på hela året. har så mkt kul mysgrejer att göra att jag inte kommer hinna med allt. än midre att sitta här vid datorn.


så adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0