låt julen förkunna

Grattis amalia, den enda men ack så korrekt gissande i den icke-officiella pepparkakshustävlingen. Karin fattade inte trots min hintande rubrik.. kass

vi har alltså försökt oss på att bygga Notre dame.


har nu jobbat tre av fyra dagar. idag var det faktiskt knappt jobbigt att gå upp. KNAPPT sa jag nu! sorterade och slet (nåja) från 6. josse skulle vara brevbärare idag så hon kom inte förrän halv 8. lyx, tänkte jag igår när hon sa det. idag när jag fick gå hem och hon klädde på sig för att köra ut på moppe med all post tog jag snabbt tillbaka det.

mitt liv hade varit lite lyxigare i detta nu om bara bilen startat. den är död. jag mitt as hade sedan dessutom dörren öppen när jag ringde efter startkablar så den frös igen i ett nafs. nu står med andra ord sveriges dödaste bil dessutom med öppen förardörr. awesome! jag riktigt känner hur jag ligger på plus hos föräldrarna mina..

i väntan på assistanskåren lyssnar jag på smöriga jullåtar och tänker att ja jävlar, visst skulle det sitta fint om edward norton ville gifta sig med mig. lite udda tanke? nejdå. kollade på american history x igår för 495872957 gången..

om millis visste vad jag lyssnade på för låt nu skulle hon bli arg. blue christmas med elvis är ENDAST tillåten från den 23e i vårt hem. millis är elvishitler i vårt hus.. kan man säga. här i mitt hem är det dock jag som bestämmer, basta!



adjöö






Kommentarer
Postat av: Karin

Vill bara upplysa om att jag visst fattade när jag hade läst rubriken, vilket jag inte gjorde från början..Sara däremot fattade inte ändå ;)

2010-12-22 @ 17:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0