oh oh here she comes

glömde boken jag håller på att läsa hemma vilket suger mer än jag kan beskriva med ord. måste gå och lägga mig svintidigt eftersom jag ska upp svitidigt och då tänkte jag att läsa vore en bra idé. men icke då. faaaan

glömde dessutom mobilen ute i bilen nu, vilket betyder stt jag måste kila ner hela vägen till porten och ut i kylan. återigen: faaaan

är faktiskt riktigt taggad inför imorgon. har inte varit "ny på jobbet" på länge nu och dessutom börjar jag samtidigt som josefine. awesome!


det var inte kul att köra bil in till stan nu. vilket sjukt väder! axel var rädd.

en dag ska jag lyckas med en fickparkering genom handbromsvändning.


ååå har sån ångest över den lilla julklappen för 40 spänn man ska ha med sig till julfesten vid gruvan imorogn kväll. sprang runt på ica med axel och gormade om hur värdelöst det är med presenter på jobbfesterna. såg med fasa sedan att chefen var på olyckligt avstånd. shame on me! återigen suger det att bo i en liten liten spottloska till stad.

nej, mobilen, dusch, naturgodis och gossip girl.


adjöö


Kommentarer
Postat av: Karin

Shit happens även i större städer, sprang på föreläsaren på krogen igår..

2010-12-19 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0