shot through the heart, and you're to blame

sitter i detta nu och funderar how god HOW jag ska få nån styrsel på håret mitt ikväll. nytvättat och nyfönat står det åt alla de håll och luggen rakt ut och lite åt sidan. snyggt. tvivlar på att min digra supply av hårnålar verkligen räcker. vi får se vad detta kan bli.

maten är i ugnen och naglarna är målade. bangade det lila och tog mörk avloppsgrön istället. mycket mer fashion... eller jag vet inte det. kändes dock mer som jag just idag.

om ett tag kommer josefine och vi ska tillsammans traska bort till axel där det hålles partaj i ganska liten skala. ska bli kul att for once göra något på nyår!


nu återstår väl bara att önska alla gott nytt år. tänker inte göra som alla andra och kräkas ut det på facebook-wallen, för i ärlighetens namn önskar jag vissa av mina "vänner" ett riktigt kasst jävla otursår!

sån är jag



men adjö och godnatt och farväl min tappra skara.


puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0