Sing with me, if it's just for today

Sitter och tar det lugnt en timme innan det bär av mot jobbet. jag, andreas, en hel hög elever från ösby och en film. hoppas på ett lugnt arbetspass. förhoppningsvis kan vi sitta och lira kort eller nåt om filmen suger.

nästa vecka ska jag jobba på posten. wiho! är jätteglad för det. inga långa dagar iofs, men då hinner jag vara hemma på landet och skaffa mig julstämning också. det mindre härliga är att jag går på klockan 06,00. måste med andra ord gå upp typ 05,00. tortyr!

ska hur som helst gå dit imorgon och presentera mig. har redan glömt vad personen jag ska ha reda på heter. fan.


btw. groupieprogrammet igår SÖG! asså, den enda riktiga groupien som var med var pamela des barres. de andra var äckliga, fula wannabies som hängde efter kassa, helt okända band. kul liv. tråkigt program.



adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0