take a shine to me

Sitter här utvilad och glad och är för ovanlighetens skull inte ensam. Lyx! Både erika och millis är hemma. just nu ska de utmana ödet och försöka vara sams så lång tid som det tar att baka en rulltårta. jag och hunden väntar med spänning.

har en jävligt kort tisha på mig. karins gamla (karin du vet den där blå med orange tryck på). så fort jag rör på armarna glipar det i midjan. fashionabelt.

öppnade sabla allehanda (NU höjde erika rösten för första gången. hoppas de lyckas färdigställa bakverket!) och kunde med spänning läsa en halvsidas reportage med navet. det bjöd på många surpriser. bland annat att julia tydligen bodde i sthlm och att de tycker att det viktigaste av allt är att ha kul. undrar om den där tidningen någonsin har prickat in alla fakta rätt i en artikel..


jag älskar scrubs. detta klipp känns dessutom som att det är made for me. jag och mina fellow vampires. de forna klasskamraterna mina kan nog dessutom konfirmera att nästan exakt detta drabbat mig.



förstår verkligen hans ångest. for real!


nu ska jag gå och mäkla fred hos mina syskon.


adjö

Kommentarer
Postat av: Karin & Sara

HAHAHAHAH!

2010-12-17 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0