tomt är ingenting och i mig var det tomt

människor som kör 70 på 100-väg förkortar mitt liv med dagar, veckor. jag lovar.

är nu hemma hos familjen för att jula till det lite på mitt rum samt slinga millis hår. måste även nästintill överdosera med julmusik för att få in stämningen. har inte kommit i julstämning än, and I hate it. jag som är en sån sucker för julen. 


kom på mig själv med att tänka på remember me flera gånger på jobbet idag. fan vilket dåligt slut. åååh.

det har kommit ut bilder från gårdagen på facebook. önskar verkligen att jag hade orkat. återigen:ååååh


nu ska jag äta och hoppas att ångesten går ur kroppen.


adjö

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tror att vi helt enkelt börjar bli för gamla för julstämning, tragiskt nog... Jag har inte heller särskilt mycket, och den krymper för varje år...

2010-12-21 @ 13:26:26
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0