Your eyes turn black when you try to speak

sitter och väntar på att gry ska vakna. vi ska ut och gå. har tagit på mig sjuka mängder kläder och bereder mig på en tuff timme. nu tar det nog inte en timme att gå med henne, men jag gör mig beredd på det värsta -.-

jag är förmodligen världens sämsta hundvakt, alla kategorier. om man bortser från de som figurerar i programserien animal cops...

just nu ligger djuret och jäser framför hem till gården på tv. gud. snart blir det tvångsuppställning för sele-påklädning i hallen. nåde den hund som inte infinner sig!

pappa har gett mig ett julmusiktips. Achtung X-mas med tyskarna från lund. han ahr jämt så seriösa förslag, hrm hrm. ska iaf kolla upp det senare, den kan bli en fullträff, som förra året med anders f rönnblom!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0