you're an old slut on junk

karin är här. hon sminkar sig och jag har satt upp allt hår på en sida av skallen. ser faktiskt rätt coolt ut.

saris sitter i vässan och väntar på tåget. jag ska hämta henne vid stationen med bilen sen var det tänkt. bäst att hålla på newcasteln tills hon är safe and warm.

ikväll kommer bli en bra kväll, som cissi brukar sjunga.



ovan sträcket trodde jag att saris satt på stationen i västerås och väntade på tåget. hon var på stationen i sala och väntade på mig. pinigt. nu är hon iaf här och håller på och gör sig fin. bärsen är knäckt och håret står på ända. karin ska ha min batcape på sig och vara snygg i sitt korta hår. jag ska oxå vara snygg dagen till ära och saris är alltid snygg.

nu kör vi. julen, välkommen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0