But I was so much older then. I'm youger than that now

Föreläsningen idag hamnade i skymundan. Satt med linda ganska långt fram när prettyboy kommer traskande och slår sig ner brevid linda. chocker! johanna förvandlas till en fjortonåring och kan inte koncentrera sig på nåt av det föreläsaren säger och än mindre anteckna. sitter nu och tittar argt ner på sida upp och sida ner av klotter i stil med det vanliga, blommor, stjärnor och annat värt.. linda drog i pausen och där satt jag med en kille med looks som sänd från ovan brevid mig. åh!

just nu är det ångest på schemat. måste blir klar med skrivuppgiften helst nyss för att sen kunna fokusera på litteraturen till mrogondagens föreläsning och fredagens seminarie. har kommit till analysen och känenr att det som skulle bli så tydligt och bra nu är luddigt och i klass med ett högstadiearbete.. aaaah

en irriterande grej är att om vi inte hade haft denna sketans uppgift att panikskriva, hade jag kunnat haft betydligt roligare grejer för mig ikväll. föreläsningsgruppen blev idag inbjudna till kvällens kvällsöppet med ekdahl och alla fick chansen att delta, antingen om man hade någon kommentar till ämnet (aborter) eller bara sitta med och lyssna, hänga med ekdahl och birro och chilla runt på tv4. ååå I wanna!

men nu blir det inte så.

hatar politisk teori!

Känner att jag vill tröstshoppa men har inte ekonomiska resurser till något dyligt.. suck. känner att jag vill åka hem och fika med sara och karin.. några dagar kvar till det kan hända. gnisslar tänder över sj och funderar hur jag nåsonsin ska komma till sala. får ångest och beslutar mig att börja gå. undrar åt vilket håll sala ligger? undrar åt vilket håll som är nordost i förhållande till hur huset ligger..

fan. tror jag ska gnaga lite på skalet på bananen som ligger här brevid, lägga mig på sängen, känna giftet sprida sig i kroppen och bara invänta döden.

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0